niedziela, 19 stycznia 2014

Informacja

Witam wszystkich czytelników! (choć jest was na pewno mało) 
Pojawiam się tutaj z ważną i przede wszystkim dobrą wiadomością, która powinna was ucieszyć i jednocześnie zainteresować. Może ktoś z was jeszcze pamięta pierwszą wersję tego opowiadania? Jeśli tak, super! Zobaczycie jak wiele się tam zmieniło! 

Premierę planuję na koniec czerwca. Pewnie zapytacie: Co? Mamy tyle czekać?
Niestety tak. Gdybym tylko mogła, opublikowałabym to od razu, w mgnieniu oka.
Chcę jednak dopracować całą fabułę i każdy najmniejszy detal, aby was nie zawieść. 

Jeśli ktoś z was zamierza zagłębić się w historię Justina i Sky, proszę zapiszcie się w zakładce 'informowani' lub zaobserwujcie bloga. Możecie go również polecać znajomym. Bardzo mi na tym zależy. Chciałabym osiągnąć wiele za sprawą tego fanfiction i wiem, że jesteście w stanie mi pomóc! 

Mam nadzieję, że czekacie i wytrzymacie do czerwca. Naprawdę warto!

8 komentarzy:

  1. pamiętam jeszcze tego pierwszego bloga omg tgijghuj czekamy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie pamiętam pierwszej wersji tego xd i nie wiem o co z tym chodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. CZEKAAAM. <3 BĘDĘ CHYBA DNI ODLICZAĆ XD
    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo dobrze pamiętam pierwszą wersję i naprawdę bardzo bardzo się cieszę, że ponownie je zaczniesz, ponieważ już wtedy ogromnie spodobało mi się to opowiadanie :) och i już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału xx

    OdpowiedzUsuń