niedziela, 29 czerwca 2014

0. Prolog



   WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM. 

   Gęsta mgła spowiła okolicę, wijąc się między potężnymi sosnami. Krwiste promienie słońca nieudolnie próbowały przedrzeć się przez pierzynę czarnych chmur, aby rozjaśnić twarz śpiącego chłopaka. Dochodziła prawie czwarta nad ranem, a w pokoju nadal panowały egipskie ciemności. W ciszy słychać było tylko jak potężne krople deszczu uderzają o parapet oraz równomierny oddech szatyna. Tej nocy spał spokojnie, chociaż doskonale wiedział, że w każdej minucie może zdarzyć się to, czego tak bardzo się obawiał.
      Głośny, długi i niski grzmot oraz błyskawica rozświetlająca ciemne niebo, zmusiła go do uniesienia powiek. Z trudem przewrócił się na lewy bok, a czując silny ból w okolicach żeber, syknął cicho. Przeszłość nadal dawała się we znaki, za każdym razem przypominając mu okropne wspomnienia, których próbował się wyzbyć. Jednak one jak na złość powracały, wbijając w niego swoje sztylety jeszcze głębiej i boleśniej. Coraz częściej czuł, jak każda nitka, chociażby najdrobniejszych wspomnień rozrywa go od środka, aby na nowo zapleść swój warkocz. Każda blizna na jego ciele niosła za sobą jakąś historią, do cna przepełnioną bólem. Jednak żadna z nich nie mogła równać się z tymi, które zostawiały ślad na psychice chłopaka, doprowadzając go do śmierci, mimo oporu jaki stawiał.
      Usiłował w jakiś sposób przetrwać dzień, zachowując dość siły, aby stawić czoło kolejnemu.
      Ciało chłopaka drgnęło, pod wpływem nagłego zimna, jakie zapanowało w pokoju. A później usłyszał donośny stukot czyichś butów. Rozpoznałby go wszędzie. Nagle rozbolała go głowa, więc zakrył ją poduszką, z nadzieją, że to choć trochę pomoże. Ale owa czynność nie przyniosła wyczekiwanego efektu. Z każdym kolejnym, nasilającym się krokiem, czuł narastające przerażenie. W pomieszczeniu można były wyczuć dziwny niepokój. Dostrzegłszy cień pod drzwiami, przełknął nerwowo ślinę. Serce zdawało się bić tak szybko, jak jeszcze nigdy wcześniej. Miał wrażenie, że zaraz podejdzie mu do gardła i będzie w stanie je wyrzygać.
      Panele zaskrzypiały, a sekundę później w progu drzwi stanął on. Osoba, której obawiał się najbardziej, choć w rzeczywistości powinna stanowić oparcie. Nieudolnie próbował wcisnąć się w kąt pokoju, ale doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że tutaj utknął. Tym razem nie mogło mu się upiec.
      - Nie daruję ci tego, gówniarzu – silnym i stanowczym ruchem, chwycił chłopaka za rękę, szarpiąc z taką siłą, że szatyn omal nie wylądował na ziemi. – Chcesz mi się sprzeciwiać? – spytał, aby kilka chwil później wymierzyć pierwszy cios. Zęby piętnastolatka, aż zazgrzytały i zanim uniósł się na nogi, z powrotem osunął się na podłogę. Zgiął się wpół, chwytając obiema dłońmi za brzuch w miejscu, gdzie jeszcze niedawno, wbiło się kolano ojca. Próbował złapać oddech, ale wciąż na nowo krztusił się własną śliną.
      - Nigdy nie będę taki jak ty, rozumiesz? Bycie tobą byłaby moim najgorszym wyborem. Jesteś potworem! – wrzasnął, czując jak wcześniejszy strach, odchodzi w niepamięć. – Nienawidzę cię! – w tym samym momencie zasłonił głowę ramieniem, chcąc uchronić się przed kolejnymi ciosami, które były tak silne, że zaczął tracić przytomność.
      Przed oczami zaczęły mnożyć mu się czarne plamy, utrudniające dalszą widoczność. Już nie walczył. Od samego początku wiedział, że jest na przegranej pozycji. Nic już go nie bolało. Czasem tylko słyszał chrząknięcie pojedynczych kości. W spokoju czekał na koniec, który niebawem miał nadejść.
      Ostatnie uderzenie w tył głowy, wywołało błogą ciemność, jaka przyniosła mu niewyobrażalną ulgę i przyjemność.
      Był już bezpieczny. 

*
Ta dam! Mogę was już oficjalnie powitać na moim nowy fanfiction o Justinie! Nawet nie wiedzie jak bardzo cieszy mnie fakt, że wreszcie mogę to opublikować. Niektórzy z was może jeszcze pamiętają ten prolog (jeśli czytali  wcześniejszą wersję), inni pewnie stykają się z nim po raz pierwszy. Jak wrażenia? Mam nadzieje, że wprowadziłam was w tą historię. Czekam na waszą opinię!
Kiedy następny rozdział? Wszystko zależy od was! :)

Mam do was kilka próśb i będę wdzięczna za każdą pomoc. 
1. Jeśli przeczytaliście, proszę skomentujcie. Wystarczy chociaż kropka. Liczy się KAŻDY komentarz. Chciałabym mieć mniej więcej rozeznanie. Baaardzo mi na tym zależy. 
2. Zapisujcie się do INFORMOWANYCH & obserwujcie bloga, jeżeli chcecie być na bieżąco.
3. Polecajcie go znajomym, miło byłoby aby dołączyło tutaj jak najwięcej czytelników. Nic nie sprawia takiej przyjemności, jak pisanie dla wielu osób. Obiecuję, że się odwdzięczę. 
4. Zapraszam również na moje dwa inne blogi: faked-boy oraz prometido-prestado

71 komentarzy:

  1. tak długo czekałam na ten prolog i nie zawiodłam się, czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam wcześniejszą wersie i była cudowna - nie wiem czemu zaczęłaś pisać od początku, ale to Twój wybór - a prolog tej wersji też jest boooski i ciekawy kjfdhskjdfhjskdf *-* nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału erjfksdhs

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prolog,wreszcie się go doczekałam!
    Czekam na pierwszy rozdział x
    @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  4. UIDHFIGUSHDFIUGHSUDHFVUIOHSDUIOFVHUIDFHVUSDHFOUIVHZDUIFVHSDUIFHBVGOUSIDHFUIOVHZXHFVUIHSDUIVGSDUIOFHVIOZDHFIVHDZOIFHVOIDSHFVUIHSADFOUIVHAIDHFVOIADHOFVIJHDFVDFIOVHSAOIDFV
    ~@twakamylife

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wcześniej i bardzo się cieszę, że postanowiłaś wrócić do tej historii. Prolog zdecydowanie wzbudza emocje. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawilo mnie to, czekam na 1 rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ciekawie się zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu, ten prolog jest taki jfhfhdsgfcv,dgs. nawet nie wiem jak to skomentować, powiem tyle że nie mogę doczekać się innych rozdziałów! pozdrawiam i życzę weny! x/ @omahamallbiebz

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że zastanawiam się, jak można pod takim prologiem napisać, cytuję: "asadfsaldfsalfskdfj", bo wcale prolog taki nie jest. Rozumiem, że przez to można wyrazić swoje uwielbienie, ale ten początek jest przecież taki... smutny. Ojciec bijący dziecko nie jest "adasfdfskdksfdl".

    Wszystko świetnie napisane, zresztą jak zawsze w twoim wykonaniu. Biedny Justin - musiał mieć piekło w domu. A ten chuj, ojciec, powinien się wstydzić. Nienawidzę go i serce mi się kraja na myśl, że tacy ludzie istnieją naprawdę.

    Mi pozostaje tylko czekać na pierwszy rozdział. Wiesz, gdzie mnie poinformować. ;)
    Gorąco cię pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    www.twenty-secrets-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie zgadzam się z Kadu, która napisała, że prolog był smutny i wpisanie w komentarzu "asdfghjkl" jest bez sensu. Jeśli komuś nie chce się komentować, wystarczy napisać, że czeka na pierwszy rozdział - cokolwiek, ale nie asdfghjkl.

    Ale nie o tym, haha.
    Prolog był napisany naprawdę dobrze, czytałam wcześniej faked-boy, ale po tym jak zaniedbałam każdy blog, który wcześniej czytałam, nie miałam nawet siły wracać do Twojego faked-boy, ale wiem, dzięki temu ff, że masz naprawdę piękny styl pisania, czego Ci cholernie zazdroszczę.

    Szkoda mi Justina, naprawdę. Twój prolog ukazuję taką rzeczywistość, gdzie w prawdziwym życiu jest wiele takich rodzin, w których rodzic po prostu molestuje swoje dziecko. To przykre, aczkolwiek prawdziwe. Kompletnie nie mam szacunku do takich rodziców, jak ojciec Justina w Twoim prologu.

    Twój prolog jest bardzo smutny jak już chyba wspominałam wcześniej, bardzo prawdziwy - za co ogromny plus, bo uwielbiam fanfici, gdzie jest coś takiego jakby prawdziwego, co może zdarzać się na co dzień. No i przede wszystkich w jakiś sposób tajemniczy.

    Czekam z niecierpliwością na rozdział pierwszy, już się doczekać nie mogę. :)
    Serdecznie zapraszam do siebie, mam nadzieję, że zajrzysz, dopiero zaczynam:
    http://brooklyn-babyfanfic.blogspot.com/
    http://frightful-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pamietam ten prolog z poprzedniej wersji. Juz nie mogę doczekać sie nowyc rozdziałów i podejrzewam że to odpowiednie będzie tak dobre jak twoje poprzednie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dlugo czekalam na prolog az w koncu jest !!!
    zajebisty.
    czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie, czekam na pierwszy rozdział :) @belieberbbee

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się ciekawie, czekam na pierwszy rozdział x
    @bizzleshe

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś mnie tym rozdziałem.Czy on nie żyje?

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na pierwszy rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu

    OdpowiedzUsuń
  18. BOOOOOOŻE
    TAK BARDZO WSPANIAŁE <3
    PAMIĘTAM JAK ZŁA BYŁAM JAK USUNĘŁAŚ WCZEŚNIEJ TEGO BLOGA A TU BOOOM PISZESZ OD NOWA HAHA ;D
    WENY ŻYCZĘ SKARBIE I CZEKAM NA PIERWSZY ROZDZIAŁ
    - @meowmyroom94

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny prolog , czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie przeczytałam ale zaraz to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy prolog, z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy i lekko tajemniczy prolog :) Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam nn <3/ @fawoorek

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam to! Super, że powracasz. Mam nadzieje że niedługo rozdział 1 :)
    Czekam :3
    http://desireshavenolimits.blogspot.com/
    @mysterioussh

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze zachwycam się nad stylem w jaki piszesz, nad Twoim doborem słów, nad budową zdań, nad fabułą, nad przedstawieniem bohaterów. Robisz to obłędnie!
    Gdy przeczytałam ostatnie zdania prologu w mojej głowie zaświtała myśl "O rany, on nie żyje?", liczę na to, że jednak się mylę, haha. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział i życzę weny, @bieberauss

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozdział jest naprawdę tajemniczy i przerażający i jeszcze ta muzyka w tle! Po prostu omg! Tak na marginesie naprawdę cudowny zwiastun <3

    OdpowiedzUsuń
  28. super się zapowiada:) /@biebzxxu

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapowiada się naprawdę fajnie. Cały ten prolog taki aghagdjajd po prostu brak słów! I to ostatnie zdanie mnie zamurowało! Moja pierwsza myśl 'On umarł?! Jest jednym z głównych bohaterów, więc nie mógł!' i już wielkie przeżycia z mojej strony xD Nie mogę się doczekać 1 rozdziału, chce wiedzieć co będzie dalej! :D Pozdrawiam i życzę dużo weny ♥ @sweetheartjus

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapowiada się serio ciekawie! :) Nie mogę doczekać się 1 rozdziału, dodaj jak najszybciej :)

    @DortmunderGhost

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, zapowiada się ciekawie :)
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny prolog.Czekam na 1 rozdział.Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pamiętam wcześniejszą wersję i pamiętam jak bardzo zakochałam się w tym opowiadaniu i NIC się nie zmieniło <3
    ten prolog jest idealny. <3 już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału :*

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże to jest cudowne :) Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  35. prolog, jak prolog.fajnie, że znowu piszesz, ale mam nadzieję, że skończysz to opowiadanie a nie tak jak to było z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie czytałam jeszcze opowiadania gdzie bohater był bity przez Ojca, mam nadzieje że ten prolog to wspomnienie, taki wstęp i ze bohater nie ma już 15 lat. Bo czytanie o tym jak ojciec napierdala syna nie jest moim celem, okaże się przy rozdziale :) Prolog napisany bardzo dobrze aczkolwiek smutna historia, nie wiem jak można bić do nieprzytomności swoje dzieci. Czekam na rozdział :) Tylko dokończ to opowiadanie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. przyznam szczerze, że jak ktos wysyła mi linki z jego ff to je olewam, myśle, że przeciez nie jestem jakimś blokiem reklamowym.. jednak zajrzałam na twoje z prostego powodu, byłam ciekawa szablonu.. zobaczyłam szablon i..? "ku.wa! cudowny szablon to ff chyba też takie musi być!" nie myliłam się ;) cudownie piszesz *.* boże a te twoje porównania <3 kocham kocham kocham <3 jejuu ciekawe co będzie dalej.. czekam na 1 rozdział :):) weny<3/@omfg__omfg

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaaaaa nareszcie ;3 juz nie mogłam sie soczekac! Kocham to jak piszesBi szkoda ze skończyłam juz Faked Boy'a ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. nie chce się rozpisywać napiszę ci wszystko na tt :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czekam na następne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Super :) Czekam na kolejny ;) @ala_suszek

    OdpowiedzUsuń
  42. Już sam prolog robi wrażenie. Świetnie napisany "rozdzial". Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że będziesz pisać długie rozdziały lub/i dodawać częściej. :) /@bizzlessmile

    OdpowiedzUsuń
  43. Nareszcie! Pamiętam jak złożyłaś tego bloga i po pierwszym rozdziale usunęłaś!:( Dobrze że wróciłaś, czekam na kolejne rozdziały.
    @xcyzuu

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekam na next ! :) /@_TommoKiss

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekam na następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Jezu fnfjfj ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy prolog chodź smutny.Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  48. zaciekawił mnie ten prolog. Czekał na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Prolog fajny :) Zaciekawił mnie i mam nadzieje że szybko dodasz kolejny rozdział bo jestem ciekawa o co chodzi. Życzę duuuużo weny do pisania i czekam na pierwszy rozdział
    @_KidrauhlsBack_

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapowiada się ciekawie :)
    Mam nadzieję, że kolejny rozdział pojawi się niebawem xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm.... zapowiada się bardzo ciekawie. Dawno nie zaglądałam na Twoje blogi. Czytając prolog doszłam do wniosku, że ciągle się rozwiajasz. Czyta się bardzo przyjemnie. Podoba mi się już. Mam nadzieję, że będę częściej wpadać. Pozdrawiam i życzę powodzenia. ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, jestem w szoku. Prolog jest naprawdę świetny. Jestem pod wrażeniem jeszcze tak dobrego ff nie czytalam, a przecież to dopiero poczatek.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow fajnie sie zapowiada .. nie moge sie doczekac 1 rozdzialu
    @Rybka999

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesu, prawie oczy mi wypadły... xp
    Ale na serio to bardzo fajnie die zapowiada :))
    Czekam na nn
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeju niesamowite 😍 napewno zajrze na twoje poprzednie opowiadania @stteby

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny! Czekam na rozdzial 1! x

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny rozdział ! naprawdę bardzo się cieszę, że zaczęłaś ponownie pisać to opowiadanie :)
    już nie mogę się doczekać kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  59. nie wiem co myśleć.. zapowiada się WIELKIE BUM :D

    OdpowiedzUsuń
  60. aww idealny!!
    czekam z niecierpliwością na kolejny!! :)
    @InspiredByJus10

    OdpowiedzUsuń
  61. Czekam na następny.
    Boże, Justin, biedactwo nasze, co oni ci robią?
    Ciekawa jestem o czym to będzie.
    Pokażę znajomym. x
    @AniolyCiemnosci

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialny prolog *-* możesz informować mnie na tt? @jilyinfire

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie spodziewałam się tego. Kompletnie nic nie rozumiem. Ale mam nadzieję. Że z biegiem czasu wszystko się wyjaśni

    OdpowiedzUsuń
  64. Dla mnie jesteś geniuszem.

    OdpowiedzUsuń
  65. Boski @ibizzlerauhlx

    OdpowiedzUsuń